Адреси:
  • Львів
    Львів

     

    79013, вул.Єфремова 32А, 3 поверх,
    e-mail: info@nexia.dk.ua
    Tel./ Fax:+38 032 298 8540

  • Київ
    Київ

     

    04112, вул. І.Сікорського, 8, Корпус D
    e-mail: info@nexia.dk.ua
    Tel./ Fax:+38 044 233 6464

Eng Укр
  • Про нас
    • Про компанію
    • Наша команда
    • Соціальна відповідальність
    • Звіт про прозорість
    • Реквізити компанії
  • Послуги
    • Аудит, облік та звітність
    • Бізнес-консалтинг
    • Податкова практика
    • Трансфертне ціноутворення
    • Оцінка
    • Юридичні послуги
  • Кар'єра
    • Вакансії
  • Новини
  • Контакти
Меню
  • Про нас
    • Меню
    • Про компанію
    • Наша команда
    • Соціальна відповідальність
    • Звіт про прозорість
    • Реквізити компанії
  • Послуги
    • Меню
    • Аудит, облік та звітність
    • Бізнес-консалтинг
    • Податкова практика
    • Трансфертне ціноутворення
    • Оцінка
    • Юридичні послуги
  • Кар'єра
    • Меню
    • Вакансії
  • Новини
  • Контакти

Єдиний податок та купівля-продаж цінних паперів

Головна
⁄Новини
⁄Єдиний податок та купівля-продаж цінних паперів

Єдиний податок та купівля-продаж цінних паперів

Nexia DK пропонує ознайомитися з окремими новинами Інформаційного бюлетеня Nexia DK про податки, право та звітність в Україні за період із 19 по 25 жовтня 2021 року.
 
Єдиний податок та купівля-продаж цінних паперів 
 
Діяльність юридичної особи - платника єдиного податку третьої групи з укладання договорів купівлі-продажу цінних паперів на постійній основі може розглядатися як фінансове посередництво, у разі здійснення якого суб'єкт господарювання відповідно до п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу не може бути платником єдиного податку третьої групи та повинен перейти на загальну систему оподаткування.
Джерело: Індивідуальна податкова консультація Головного управління ДПС у м. Києві від 14.09.2021р. №3436/ІПК/26-15-04-05-18 "Щодо можливості перебування на спрощеній системі оподаткування"
 
Е-лікарняні: особливості оформлення заяви-розрахунку
 
Лікарняні і декретні допомоги фінансуються Фондом соціального страхування України у хронологічному порядку - залежно від дати отримання заяви-розрахунку від роботодавця. Тож і для паперових, і для електронних лікарняних саме дата подання заяви визначає отримання матеріального забезпечення. 
 
Слідкувати за станом виплат можна у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.
Починати призначення працівнику матеріального забезпечення і оформлення заяви-розрахунку можна з дати видачі е-лікарняного. Датою видачі для електронних листків непрацездатності вважається восьмий день після дати закриття, яка зазначена в документі. А для е-лікарняних по вагітності та пологах - восьмий день після дати відкриття.
 
Для оформлення і подання до Фонду заяви-розрахунку відведено не більше 5 робочих днів з дати прийняття комісією із соціального страхування підприємства рішення про призначення допомоги.
Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв'язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів - за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:
• перші шість колонок заповнюються без змін, а поле "Серія" необхідно залишити порожнім;
• у полі "Номер" вказується номер електронного лікарняного - він складається з 19 знаків і генерується у форматі XXXXXX-XXXXXXXXXX-Х (де XXXXXX - номер випадку непрацездатності, XXXXXXXXXX - порядковий номер листка непрацездатності, Х - номер версії);
• у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності. Йому відповідають перші шість цифр номеру е-лікарняного - вони співпадатимуть для всіх лікарняних, сформованих у межах одного страхового випадку;
• у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності - він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. 
• решта колонок заповнюються, як і раніше.
 
Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях.
Джерело: Роз'яснення Фонду соціального страхування України від 25.10.2021р. "Як роботодавцю оформити заяву-розрахунок за е-лікарняним?"
 
Первинні документи: скасовано деякі типові форми
 
Скасовано деякі типові форми первинних документів, зокрема, ОЗ-1 "Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів", ОЗ-3 "Акт списання основних засобів", МШ-2 "Картка обліку малоцінних та швидкозношуваних предметів" та ряду інших.
Джерело: Наказ Державної служби статистики України від 22.10.2021р. №266 "Про скасування та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державної служби статистики України, Міністерства статистики України та Державного комітету статистики України"
Наші сторінки у соціальних мережах

Нексія ДК (ТОВ "Нексія ДК Аудит"; ТОВ "Нексія ДК Аудит і Податки"; ТОВ "Нексія ДК Аудит і Бухгалтерія"; ТОВ "Нексія ДК Аудит і Консалтинг"; ТОВ "Нексія ДК Право і Податки"; ТОВ "Нексія ДК.Оцінювальні послуги") – є членом мережі  ". Nexia International Limited не надає послуг від власного імені чи будь-яким іншим чином. Nexia International Limited та фірми-члени мережі Nexia International (у тому числі члени, які працюють під назвою, що містить у собі слово NEXIA) не утворюють усесвітню колективну юридичну особу. Nexia International Limited не бере на себе жодної відповідальності за вчинення будь-яких дій чи бездіяльність або зобов’язання жодного зі своїх членів. Кожна фірма-член мережі Nexia International є окремою юридичною особою.

Створення сайту веб студія SUFIX
Консультація
Надіслати