Плануйте заздалегідь свій вихід на глобальні ринки
Виробники і дистрибутори, які свідомо й наполегливо розвивають міжнародні ринки, зазвичай можуть похвалитися удвічі швидшим темпом зростання ніж ті, що просто хапаються за нагоду, коли вона підвертається.
Багато компаній виходять на глобальний ринок чи приєднуються до ланцюга постачання, щоб задовольнити конкретні потреби клієнта. І хоча такий щасливий збіг обставин дозволить вам замочити ноги в міжнародному морі, він супроводжується значно більшим ризиком. Важко звинувачувати компанію за те, що вона використовує будь-яку зручну нагоду для зростання, однак планування заздалегідь – це набагато краща стратегія.
Розроблений спеціально для вашої компанії план розширення експорту може дати вам три конкретні переваги:
1. Ви контролюєте умови
Якщо ви займаєте активну позицію у задоволенні потреб і бажань клієнта, ви, імовірно, матимете більше впливу на те, як ви їх втілюєте в життя. Клієнти шукають постачальників, які пропонують їм ідеї та відповіді, вони часто готові платити більше, щоб їх отримати. І навпаки, якщо ви чекатимете, що вас запросять до участі, то головним у ваших відносинах буде клієнт, і він сам прийматиме рішення. Багато клієнтів вибирають серед кількох інших виробників чи дистрибуторів, перетворюючи ваш продукт з доданою вартістю на товар.
2. Ви переживаєте менше ризиків і непевності
Вихід на іноземні ринки без досвіду може збільшити ризик втрат чи крадіжок. Необізнаність з логістикою та митними процедурами може призвести до затримок по цілому ланцюгу постачання (незалежно від його довжини). Міжнародні операції можуть бути підступними у фінансовому плані, і якщо ними невміло керувати, вони можуть засмічувати ваші грошові потоки. Визначте, на які ринки ви хочете вийти, накресліть свій маршрут заздалегідь і передбачте перешкоди, які можуть виникнути як у логістичному, так і фінансовому плані.
3. Ви можете ефективніше управляти продуктивністю і диверсифікацією
Багатьом виробникам важко даються концентрація та диверсифікація. Вихід на нові географічні ринки може компенсувати непостійність вашого місцевого ринку і згладити підйоми й падіння. А комерційне починання в іншій півкулі може відкрити інші сезонні можливості, розтягнувши виробництво на цілий рік.
Планований вихід на глобальний ринок згладжує ризики і може допомогти вашій компанії реалізувати план диверсифікації продажів, що приноситиме більший оборот та вищу рентабельність – а це невід’ємні складові розбудови цінності і стабільності вашого бізнесу.
Не сидіть і не чекайте, доки клієнт за руку виведе вас на міжнародну арену. Візьміть свою глобальну долю у власні руки і виходьте туди на власних умовах.