Захистіть свій бізнес від кіберзлочинності
Цифровий світ розвивається із небаченою швидкістю, змінюючи економічні, політичні та соціальні ландшафти по всьому світу. Дедалі менша вартість технологій призвела до швидкого оцифровування країн, що розвиваються, в Африці та інших регіонах, відкриваючи величезні переваги малозабезпеченим людям, що не мають банківських рахунків чи доступу до електроенергії.
Однак бізнес та урядові установи в Африці та інших регіонах, що розвиваються, надзвичайно вразливі до кібератак, при яких віруси отримують доступ до цінних даних, порушують діяльність та шантажують тих, у кого недостатній захист.
Зростання загрози
Використання вірусів-шантажистів - шкідливого програмного забезпечення, що блокує комп'ютерні системи, а потім вимагає викуп за вирішення проблеми, - нова тенденція, яку недавно продемонстрував своєю атакою вірус «Петя». Він поставив на коліна фірми спершу в Україні, Великобританії, Іспанії, Росії та Індії, а експерти з безпеки передбачають, що в майбутньому слід очікувати масштабніших атак такого типу. Ця атака використовувала новий варіант віруса-шантажиста під назвою XData, що поширюється швидше за WannaCry, який уже нашкодив сотні тисячам компаній у понад 150 країнах, у тому числі в Південній Америці.
Існує помилкова думка, що хакери ціляться виключно у великі компанії. Насправді навпаки: більшість фірм, уражених хакерами, є малими. Багато з них не мають достатньо ресурсів, щоб протистояти загрозам безпеці, покладаються на застарілі стратегії захисту, які залишають їх надзвичайно вразливими.
Найпопулярнішими цілями для хакерів є персональні блоги та вебсайти компаній, через які можна розповсюдити шкідливі програми чи викрасти інформацію. Віруси-шантажисти та шкідливі програми - це ті поняття, з якими повинна бути знайома будь-яка компанія, оскільки кількість кіберзлочинів продовжує зростати і докорінно міняти картину загроз.
Захист вашого бізнесу від кібер-ризиків
Кібербезпека повинна бути найвищим пріоритетом вашого менеджменту, оскільки всі компанії несуть відповідальність за впровадження заходів захисту інформації своїх працівників та клієнтів. Слід запровадити формальні процедури для визначення та пріоритетності кібер-ризиків, а також розробити стратегії пом'якшення наслідків.
Компаніям час відмовитися від позиції «на випадок хакерської атаки» на користь позиції «під час хакерської атаки». Найпідготованіші компанії переробляють свої стратегії кібербезпеки із цілей прямої профілактики до запровадження методів швидкої діагностики порушень безпеки та обмеження шкоди, якщо порушення було підтверджено.
Фокус у тому, щоб створити прошарки між своїми системами. Якщо дані ваших клієнтів перебувають за ще однією стіною, там їм буде безпечніше. Перевірте, чи захована ваша найцінніша інформація - навіть від ваших власних працівників.
Розуміння і виконання місцевих вимог та норм в усіх галузях роботи також має велике значення. Загальне Положення про захист даних ЄС, яке набуде чинності у 2018 р., вимагає, щоб кожна організація, яка працює в Європі, дотримувалася низки нормативних актів. Це також стосується компаній, що постачають товари і послуги на ринки ЄС, якщо ця діяльність передбачає обробку будь-яких даних у власності ЄС. Кібер-загрози носять глобальний характер, а кожен регіон матиме власні нормативні відповіді.
Понад усе пам'ятайте, що вище керівництво не може все робити самостійно. Бізнес повинен інтегрувати безпекову свідомість у свою культуру, зробивши її частиною обов'язків кожного. Усі працівники компанії повинні нести конкретну відповідальність та повідомляти, якщо помітять якісь недоречності. Якщо всі пам'ятатимуть про безпеку, вони ставитимуть правильні запитання.